A rendszer felállításakor az alábbi opciók állnak rendelkezésre, biztosítva a rendszer felhasználását különböző környezetekben.
E-mail üzenetek importálása: |
A rendszer egy - a felállításkor meghatározott - e- mail címről 5 percenként letölti az új üzeneteket. A feldolgozott üzenetből "esetet" generál, mintha a bejelentés a normális - webfelületen keresztüli - úton történt volna. A feldolgozás során - a bejelentő: amennyiben a feladó e-mail címe szerepel a regisztrált felhasználók között, a "bejelentő" a regisztrált felhasználó lesz. - az eset tárgya : alapvetően az e-mail Tágy (Subject) mezőjével egyezik, azzal a kiegészítéssel, hogy amennyiben a levél küldője nem regisztrált felhasználó, a tárgy mező kiegészül a küldő e-mail címével. - az eset leírása: ha az e-mail tisztán szöveges tartalommal rendelkezik, az eset leírás a levél tartalmával fog megegyezni; ellenkező esetben a levél teljes tartalmát eml formátumban elmenti a rendszer, s csatolja az esethez, s az eset leírás a "l. csatolmány" szöveget fogja tartalmazni. Érdekesebb a helyzet, ha a beérkezett levél egy - a rendszer által kiküldött - levélre érkezett válasz; A rendszer az általa kiküldött e-mailek tárgy mezejébe rögzíti az adott eset azonosítóját "[CID:esetazonosító] formátumban. Amennyiben a címzett erre a levélre válaszol (s nem törli ki a Tárgy mezőben az azonosítót), a rendszer felismeri, feldolgozza az adott esetazonosítót, s nem új ügyet generál, hanem a szóban forgó esethez - mint új esemény - csatolja a beérkezett levelet. |
Feltölthető/módosítható egy adott település "utcajegyzéke", vagy egyéb címjegyzék ( pl. egy társasházhezelő cégnél a kezelt társasházak címjegyzéke), mely alapján egy eset helyszíne meghatározható. - legördülő jegyzék a rendszer címjegyzékével; kezdőbetű leütésével az adott betűvel kezdődő címekre ugrik. |
|
Ezen felül lehetőség van GPS koordináta vagy Google Map alapján is kiválasztani az adott helyszínt...... |
|
... begépelés alapján ... |
|
... mobil eszköz használata esetén a GPS koordináta alapján; címet - értelemszerűen - csak a rendszer által kezelt területen ad vissza, de a koordinátákat mindenképpen rögzíti ! .... |
|
... Google térkép alapján, az adott helyszínre kattintva/tappintva |
|
Amennyiben a címjegyzék lehetőségével nem kívánunk élni, lehetőség van egy "alternatív" mező meghatározására. Ez lehet esetrészletezés, kategória, vagy bármilyen tartalmú, adatbázisban rögzített, s a felhasználó számára egy plusz legördülő menüt eredményező adattartalom. |
|
Mobil eszközön a GPS koordináták alapján, illetve bármely eszközön a Google Map segítségével meg lehet határozni az eset helyszínét. Lásd "Címjegyzék"-nél. |
|
- Ügyfél-ügyintéző rendszer esetén "külső" ügyfelekkel számolunk, akik manuális vagy web regisztráció után indíthatnak eseteket, mely eseteket a "céges" adminisztrátorok dolgozzák fel. - Ügyintéző-Ügyintéző rendszert tipikusan egy szervezet belső folyamatait hivatott követni ( pl. projekt követés ). |
|
Meghatározza, hogy az ügyfelek, partnerek a rendszerbe manuális úton ( az adminisztrátor által ), vagy automatikusan, webes regisztrációt követően kerüljenek be. A web felületen történő regisztráció esetén megerősítés szükséges; a regisztrációkor megadott e-mail címre a rendszer üzenetet küld, ami egy aktiváló linket tartalmaz. A regisztrált felhasználó e linkre kattintva aktiválhatja regisztrációját. A manuális regisztráció lehetősége rendelkezésre áll webes regisztráció választása esetén is! |
|
|
Ügyfél-ügyintéző rendszer esetén lehetőségünk van különböző ügykategóriák felállítására az ügyfél illetve az ügyintézők számára, biztosítva, hogy az ügyfél ne vesszen el a sok kategória közt. Az ügyintéző a beérkezett ügyet - annak tartalma alapján - egyszerűen konvertálhatja "belső" ügyre. |
Ahol várhatóan nagy az ügytípusok száma, javasolt kétlépcsős ügykategóriát kialakítani, u.n. "Főkategória" illetve azon belül "Alkategória" meghatározásával. |
|
|